World Cup Freestyle

För några dagar sedan ägde freestyle-tävlingen rum uppe i backen. Jag och Helena, en tjej som jag lärde känna när jag gjorde min praktik på Copperhill förra året var där och kikade.

Klockrena teknikern Dan & jag

Kaffe & våffla med hjortronsylt i backen.

“Fotograf-Johan” som jag kallar honom var uppe och körde ett jobb – vi passade på att ses!

 

About Natalie

Natalie. 24 år. Bosatt i Örebro men är överallt. Frilansande makeup artist men arbetar även med det amerikanska sminkmärket Mary Kay. Skriver på en bok. Utbildad eventproducent och älskar också att lira skivor på fritiden – housemusic i mitt hjärta. Detta är en coachingblogg på kristen grund, till för att stötta, uppmuntra, vägleda och komma med infallsvinklar på ett djupare plan när det gäller livet och allt som hör därtill. Kärlek & blessings!
This entry was posted in LIVETS FEST!. Bookmark the permalink.

Leave a comment